הודעות שגיאה נפוצות


שגיאה נפוצות


FL/FL2/FL1/FLO/FLOW/LF/DY/DR/DRY –

הסבר על התופעה ודיאגנוזה עצמית אם הפילטר סתום.

במידה ואחת מהודעות השגיאה האלו מופיעה על גבי צג ההפעלה אנא בצעו את הפעולות הבאות לפני פנייתכם להזמנת שירות ע”י טכנאי.

  1. וודא כי גובה המים אכן מעל קו הג’טים העליון (כ-15 ס”מ מתחת השפה העליונה של הספא).
  2. נתק את מערכת הספא מהחשמל- הוצא את הפילטר וודא שאין לכלוך גס (עלים וכדומה) בבית הפילטר או בפתח היניקה של הפילטר- הפעל את הספא. אם הודעת שגיאה נעלמת- נקה היטב את הפילטר או החליפו בחדש. מומלץ להחליף פילטר כל שנתיים.
    להלן קישורים רלוונטיים להמשך הטיפול:
    פילטר
    מנקה פילטר
  3. במידה והנכם שומעים את רעש פעילות המשאבה ייתכן כי קיימת בועת אויר במערכת. ניתן לשחרר את האוויר על ידי הפעלה וכיבוי של המשאבה באופן רצוף בין 5-10 פעמים עד הפסקה של כ-10 שניות בין כיבוי והפעלה.
  4. במידה ואחת הפעולות המצוינות לעיל לא עוזרות מומלץ להזמין טכנאי לתיקון הבעיה. הזמנת שירות

 

השארת תגובה